11.01.2008

Група компаній «Планета», протягом двох років, є меценатом програми пропаганди донорства крові

Щасливий не той, хто одержує, а той, хто віддає. Наступні питання могли поставити тільки щасливі люди:
   – Скажіть, а де можна здати кров?
   – А можна познайомитися з дитиною, якій я хочу передати кров?
   – Яка гарантія, що моя кров потрапить саме до тієї дитини, яку я вибрав?

Цими й подібними питаннями «засипали» представників Асоціації молодих донорів України під час недавньої зустрічі студенти кібернетичного факультету Київського Національного університету ім. Т. Шевченко. Психолог програми Людмила Пелих і виконавчий директор Яна Савчук задоволені цією зустріччю:

– Це наша перша подібна презентація у вищому навчальному закладі. Ми не очікували такого інтересу, адже у студентів завжди є спокуса заробити, здавши кров за гроші, а ми пропагуємо безкоштовну допомогу. Ми раді такій підтримці, тим більше, що багато хто підійшов до неї творчо. Декотрі молоді люди запропонували приходити до своїх нових юних друзів у лікарні, щоб допомогти їм з шкільної програми або просто підтримати психологічно. Ми й надалі будемо виступати в навчальних закладах.

Ще 10 років тому дитячий рак крові вважався невиліковним. Тепер половина таких випадків виліковується. Ентузіасти з Асоціації молодих донорів України впевнені, що цей показник можна довести до 70%, оскільки найскладніше в лікуванні – постійна наявність донорської крові. Курс лікування розраховано на півтора року, а це – до 100 переливань крові. От і поставила перед собою Асоціація ціль – пропагувати серед молодих людей безкоштовне донорство.

Серед найгучніших акцій, які провела Асоціація у минулому році, – футбольний матч збірних Україна-Італія «Гол заради життя». Але, як виявилося, наші уявлення про себе як про націю, що вміє співчувати, дещо завищені. Хоча на переповненому стадіоні яблуку не було куди впасти, на заклик допомоги відгукнулося всього лише ... 7 чоловік. Тоді як в Італії, де подібний фонд Soleterre існує вже багато років, після цього матчу пролунало 7 тисяч дзвінків. В Асоціації такий результат пояснюють недовірою українців до організацій, що займаються збором крові. Тому тут розробили механізм, як доставити донорську кров конкретній дитині. Асоціація знайомить донора з батьками цієї дитини (батьки до цього стають учасниками програми), і ті домовляються про час здачі крові. У базі донорів Асоціації – понад сотні молодих людей, і їхнє число росте.

Докладніше про програму можна довідатися за телефоном +38 (067) 208 03 03 (щодня з 8:00 до 18:00), на сайті Асоціації www.krov.org.ua або з бюлетеня «Здай кров – урятуй життя», що поширюють по всіх державних установах, навчальних закладах, а також отримує кожний офіс Групи компаній «Планета». При вході до київського ЦУМу можна побачити розкладки з медичними історіями кожної дитини, що потребує донорської крові.

Програма пропаганди донорства крові «Здай кров – врятуй життя!» реалізується з 2003 року, а як самостійна громадська організація Асоціація молодих донорів України зареєстрована 12 лютого 2007 року. Із самого початку її підтримує Група компаній «Планета».

– Більше половини наших співробітників – у віці до 35 років. Їхнє ставлення до програми донорства є лакмусовим папером, що виявляє ставлення суспільства до цієї шляхетної ідеї, – вважає Юрій Поварницин, Голова правління ЗАТ « Планета-Буд» (Група компаній «Планета»). – Ми вважаємо важливим для себе співробітництво з Асоціацією, оскільки це, з одного боку, дає шанс дітям видужати, а з іншого боку – залучає молоді душі до дієвої допомоги. Ми будуємо будинки, дороги, мости, щоб ними користувалися щасливі люди, а програма донорства допомагає робити їх такими.

 



Контакти

04071, м. Київ,
вул. Костянтинівська, 32-Б.
E-mail: info@planeta.ua

+38 (044) 494 19 12

: ,
Show stat
  All: 609686
  Unique today: 36
  All Today: 93